    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ktoś ma doświadczenie z felgami strukturalnymi?
    Date: Tue, 18 Dec 2012 11:44:46 +0100

    W dniu 2012-12-11 18:34, Jan45 pisze:

    > Bo te kołpaki zakrywające felgi strukturalne są za bardzo
    > podobne do felg aluminiowych i złodzieje postrzegają je
    > tak jak przykręcone aluminiowe właśnie.

    Postrzegają je jako coś przykręconego śrubami.

    Nie wiem czy złodzieje rozróżniają strukturalne od stalowych, jeśli tak,
    to nawet lepiej bo strukturalne są zwykle tańsze (więc mniej ponętne).

    > z felg stalowych zwyczajnych. A jak jest z tymi strukturalnymi?
    > Czy złodzieje całkiem je sobie odpuszczają?

    Ci co polują tylko na kołpaki pewnie tak; tym którzy kradną całe koła
    raczej nie zrobi to specjalnej różnicy.