    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Czy ktoś mógłby mi podac polskie odpowiedniki materiałów
    Date: Wed, 7 Dec 2011 01:07:44 -0800 (PST)

    On 7 Gru, 08:25, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:
    > Chcia bym prosic o polskie odpowiedniki rosyjskich materia w:
    > Stal 2 GOST 380-94
    > Rura stalowa GOST 8732-78 chyba walcowana na gor co (goriaczodeformirowanja)
    > Rura stalowa GOST 3263-75 (wodogazoprowodnaja)
    >
    > By bym wdzi czy o komentarz do materia w z podaniem nazw zwyczajowych bo
    > materia b d chcia zakupi "z odzysku", na z omie itd.
    >
    > Mam rosyjskie plany pieca na zu yty olej i chcia bym spr bowa go wykona
    > nie pope niaj c b d w materia owych.
    > Piec jest o tyle ciekawy, e jest w jednym kawa u i nie wymaga zewn trznego
> [...]

    Nie mam tych norm, ale zgaduję że to jakieś niskostopowe kotłowe.
    Jeśli to nie jest jakieś tajne to przyślij mi rysunek, powiem Ci co
    będzie się nadawać. Jeśli chcesz to zrobić ze szrotu, to rozumiem że
    budżet projektu nie jest oszałamiający, a takich stali na złomie łatwo
    nie znajdziesz.
    Konrad
    PS znajdź mnie na google talk, obgadamy temat.