  • Data: 2018-12-06 20:09:31
    Temat: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-06 o 17:45, ToMasz pisze:

    > nie masz prawa wejść komuś do domu bez zaproszenia, również na jego
    > teren.

    Nawet jeśli nie jest wiadome, że to "jego" teren? Analogicznie można
    wyobrazić sobie wielką łąkę, idziesz przez nią i nagle okazuje się, że
    nadepnąłeś na jej fragment należący do kogoś. I co wtedy?

    W powyższym przypadku tylko złożona barierka taka jak tu:
    https://www.kams.com.pl/p4757,blokada-parkingowa-sam
    ozatrzaskowa-na-klucz-gorny-motyl.html

    może o czymś świadczyć, ale nie słyszałem by posiadała ona jakieś prawne
    umocowanie nadające tytuł własności miejscu.

> [...]
    > pojazdy. Sprawdziłem, działka należy do miasta. polatałem,
    > pozałatwiałem, może dla tego ze mam grupę inwalidzką patrzyli na mnie
    > przychylnym okiem, ale udało się dostać wszelkie zezwolenia na zrobienie
    > parkingu. sam zrobiłem parking na 4 samochody, z czego korzystam z 1
    > miejsca. ja uważam że mnie się opłacało, sąsiedzi z bloku obok mówili ze
    > jestem frajer. na moim miejscu, nikt lokalny mi nie staje, ale czasem
    > przyjezdny wjedzie. Nie gorączkuje się, czekam aż odjedzie, przepakowuje
    > samochód. Pytałeś co można zrobić co grozi. otóż nikt niema prawa

    No właśnie nie jestem przekonany. Gdyby na wjeździe był zakaz wjazdu z
    wyjątkiem tego czy tamtego, to co innego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek