    From: " Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy to dobre auto jest ? (otomoto)
    Date: Sat, 12 May 2012 20:01:31 +0000 (UTC)

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    C24242355.html

    > jak szukałem vel satisa to sie tyle "ładnych" na zdjeciahc wozów
    naoglądałem
    > i każdy w realu był obtardy syfny i malaryczny.

    2 lata temu kupowałem jednego 3.5 Initiale,
    widziałem 3 (patrzyłem tylko na Initiale 3.5).

    -17.5k pln 2003 (strasznie poobijany, czysty, ale w środku ktoś
    jakieś ciężary woził co poobijały rzeczy). (szyby grube i chyba
    radar miał z opcji ponad initiale)

    -20.5k pln, 2002 kilka wgniotów od gradu, zadbany wymyty,
    fan - renault 7 litrów pojemności w renultach ;)
    (ten wygrał - kupiony jeździ)

    -42k pln, 2004, oj zło, zło było wytyrany, baba jeździła,
    silnik na słuch zły (nawet nie sprawdzaliśmy), po chyli był
    za 35k już po wymianie silnika. Opcje ponad standard
    to DVD na tył, radaru chyba nie było.

    Ten poobijany to jeździł jak nowy (serio), wsiadasz
    i auto za 200k conajmniej ;) 0 kasy do włożenia.
    tylko sąsiedzi by się dziwnie patrzyli, a i szyby grubsza
    wersja >>warto<< jak by latać tym 250km/h i więcej ;)

    raz sobie safrane kupiłem (moje pierwsze na początku studiów)
    z przebiegiem serio 120kkm, o japiernicze mało co jestem wstanie
    do tego przyrównać, łacznie z nowymymi toyotami camry i dodge
    chrgerem i E class z 10 lat nowszym. (Vel też nie bardzo, tylko on
    już ma 280kkm, i mniej trwały na kkm i gorsze zawieszenie sporo).
    i niestety przez to jedynie co mnie kreci to vw phaeton.... ;)

    no i mooooooże Merc W220 ale z polecanym tu ABC. (ew wersja
    CL z ABC budowana na W220)

    tylko Vel Satisa to w ogóle nie ma co do R75 równać (bo właśnie
    nim jechałem oglądać R75) ze 2 klasy przepaści, safrane (nawet 2 model)
    też dramatycznie lepszy.