    From: " Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy to dobre auto jest ? (otomoto)
    Date: Sat, 12 May 2012 20:37:04 +0000 (UTC)

    elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    napisał(a):

> [...]
    C24242355.html

    > Z ciekawosci, nie peniasz towaru z komisu i nie szukasz bezposrednio
    > od wlasciciela? Bo abstrahujac juz od samego ewentualnego uczulenia
    > na takie miejsca to:

    czas czas czas (poza tym jedynie tam są w tym kolorze - to
    podobno najważniejsze)

    i...... dobre doświadczenia z komisami - serio ;)
    ani razu się nie zawiodłem i jakoś dało się tam dogadać
    i wymyją auto ładnie, naprawią duperele jak były trudno
    może i 1.5k drożej.

    poza tym, kurcze w ~60% trafiają się tam serio ludzie z którymi
    da się dogadać.
    Często jednak wiedza co sprzedają, co jak poprawili/naprawili
    i nie robią człowieka w jajo.

    ale to moje doświadczenia, 4 auta komisowe przy kórych byłem bardziej lub
    mniej wszystkie zuperzajebiste, nic nigdy nie wyszło stan ok (poza
    padniętym po części softem w citroenie którego się nie daje zupdejtować).

    -safrane "kryzysowe" 2.0- chciałem nawet nie popsułem.... (teraz zalega
    na chodniku, sprawne) 2 lata katowania, cena paliwa chyba z 8 krotonie
    przekroczyła jego wartość, nic ukrytego nie padło jakieś duperele
    największa awaria - dlatego kupiłem nowe to jak się potem okazało...
    bateria w kluczyku się wyczerpała ;) (bo odpalił 3 dni później, jak
    podjechałem pod niego nowym, to go zabrałem do mechanika).

    -lancia k, nic nie wylazło, do eksplozjii silnika wiele lat później
    tam to można w ciemno auta brać tak na oko. (gość z krakowa przywoził
    tylko volvoa i lancie z włoch)

    -citroen c2 2004 wielka navi i rozpoznawanie mowy, nic nie wylazło
    poza bagiem w sofcie, i przyklejonej na taśmie listwie.

    -saab 9-3, nic nie wylazło

    > ... w ogole to sie zastanawiam kto wstawia wlasciwie samochod do komisu.
    > Rezygnacja, ze samemu tej sztuki nie sprzeda? Ciezko mi uwierzyc ze
    > nie chce/nie umie "sie z tym bujac" i traktuje to jako forme agenta
    > nieruchomosci.

    ja bym skorzystał ;)

    przy nieruchomościach to już ZDECYDOWANIE nie (twierdzę że zrobię
    to lepiej), ale auta są teraz za darmo - szkoda mojego czasu.

    (gdzyby moje auto sie wogóle do komisu nadało ;) )

    Mam doświadczenie ze sprzedawaniem 2 aut:

    -pozytywne, sprzedałem trupa firmowe leganze za 2000k pln,
    niejeżdżące (tz tylko do tyłu) z wyciętym nożem klimatronikiem
    GPSem, wyrwanymi głośnikami (włam był).. w 40 minut właściciel
    zadowolony ze hej. potem jeszcze dzwonił ze zadowolony
    (nawet mu podałem realny przebieg 600kkm ) AUTO to TRUP !!!!!
    (tylko silnik dostał nowy 300kilometrów wcześniej - bo korba
    bokiem wyszła).

    -negatywne, sprzedawałem safrane "bez wad" (wtedy).
    japiernicze, sprawne auto wszystko sprawe cisze, szybkie, stabilne
    tylko silnik mały 2.0 z tfu volvo za jedno rocznik produkcji
    się nie dało...
    po 2h ludzie oglądali walili po tych progach marketowych
    po 140km/h

    tyle nerwów nie mam... kurna z silnika chlapie olej @7k rpm...
    jak tam wałki widać

    zapłaciłem za niego OC (w przeciwieństwie do tego którym
    jeźdże - bo mi policje i straż na niego nasyłają co chwila)
    stoi na chodniku już włama zaliczył lusterka pourywali, podgrzewania
    wyrwali i silniczki, i radio razem z podłączeniem do LCD.
    i znikło koło 65l paliwa (benzyny ) ;)

    Dla 2k nie poświecę całego dnia, co to to nie!
    (juz mam plan, przerobie na rajdówkę - wystrtuje (raz - bo rozwalę)
    w KJS tylko czasu brak:( )