eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony? › Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
  • X-Received: by 10.140.84.137 with SMTP id l9mr9461qgd.12.1413527554739; Thu, 16 Oct
    2014 23:32:34 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.84.137 with SMTP id l9mr9461qgd.12.1413527554739; Thu, 16 Oct
    2014 23:32:34 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    uq10no12267286igb.0!news-out.google.com!i10ni93qaf.0!nntp.google.com!s7no330770
    0qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Thu, 16 Oct 2014 23:32:34 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m1p19k$i8a$1@news.icm.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=80.120.188.1;
    posting-account=JOtkwgoAAAA9ocXNwD7vxptlRFKa5e2C
    NNTP-Posting-Host: 80.120.188.1
    References: <m1p19k$i8a$1@news.icm.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    From: XX YY <f...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 17 Oct 2014 06:32:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905427
    [ ukryj nagłówki ]

    Serwis odpowiada: nie znamy treści tego
    >
    > ubezpieczenia, nie zajmujemy się interpretacjami, nie wiemy kto to robi
    >
    > i odsyła do specjalistów od interpretacji treści ubezpieczenia: Sony
    >
    > Store :-D
    >
    >


    jak dziecko w przedszkolu.

    pytanie na grupie nie ma zadnego sensu.
    nie dostaniesz zadnej wiazacej i pewnej podpowiedzi , mozna zgadywac. co najwyszej
    dojdzie to explozji chamstwa i wzajemnego obrazania sie , czego doswiadczyles juz w
    innym watku. Popisu kultury osobistej niektorych uczestnikow.

    Prawdopodobnie dziala tutaj trick swiadomie stosowany przez sony.
    przed dokonaniem zakupu wskazywane jest ubezpieczenie od " uszkodzen przypadkowych",
    co jest jednoznaczne , natomiast juz po zakupie i po zaplaceniu dostanie sie tekst
    umowy , ktory takiego sformulowania nie zawieraja.

    punkt 3di nie wyklucza ubezpieczenia od zdarzen przypadkowych , jest tylko mowa o
    prawidlowym uzytkowaniu , a uszkodzenie przypadkowe moze zajsc przeciez w trakcie
    prawidlowego uzytkowania.
    ewentualnie w przyszlosci mogloby to byc przedmiotem dyskusji, gdyby sony chcial sie
    bronic przed naprawa/wymiana.
    Ja raczej watpliwosci nie mam , ze tekst umowy obejmuje uszkodzenia przypadkowe ( bo
    przeciez wiekszosc jest takimi , raczej rzadko sie uszkadza celowo).

    Na wszelki wypadek zadalbym wprost pytanie do sony , czy ubezpieczenie obejmuje taki
    przypadek jak w na stronie www. Odpowiedz pisemna pracownika ( wcale nie musi byc
    umocowany do wyrazania woli spolki ) w przypadku watpliwosci moze byc w razie
    potrzeby mocnym argumnetem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: