    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy to kolejne nieuczciwe praktyki Sony?
    Date: Fri, 17 Oct 2014 15:51:01 +0200

    W dniu 2014-10-17 o 15:33, Bartolomeo pisze:

    > Sorry, że się wtrącam, ale w jakim ty świecie żyjesz, przespałeś
    > ostatnie 25lat? Przecież większość firm ubezpieczeniowych tak działa.

    Sony nie jest firmą ubezpieczeniową. To jest de facto rozszerzona
    gwarancja producenta, ale to nie ma akurat znaczenia dla dyskusji.

    Tak czy owak nie powinno być tak, że wchodzisz do sklepu z napisem
    "sprzedajemy telewizory", wskazujesz na jeden z nich, płacisz, dostajesz
    rzodkiewkę a sprzedawca tłumaczy, że ma tak w warunkach szczegółowych
    napisane więc nie ma podstaw do reklamacji. Masz rzodkiewkę w cenie
    telewizora: smacznego :-)

    Moim zdaniem, jeśli poprawnie interpretuję zapisy, to jest to forma
    wyłudzenia. Ale zaczekam z osądem na odpowiedź Sony. Zadałem pytanie
    jakie konkretnie przypadkowe uszkodzenia (wymieniłem listę 4 najbardziej
    prawdopodobnych) będą naprawiane bezpłatnie skoro warunki szczególne
    twierdzą, że żadne.

    > Opowiem ci stary dowcip. (...)
    >
    > Ty zachowujesz się jak ten facet.

    Chyba niekoniecznie - nie kupiłem tego "ubezpieczenia" przecież :-D
    Ponadto nie zamawiam produktu na podstawie reklamy lecz jestem w
    "sklepie", wybieram konkretny produkt z konkretnym, zrozumiałym, nie
    budzącym wątpliwości opisem. Nie może być tak, że dostanę coś dokładnie
    przeciwnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek