  • 1. Data: 2013-08-19 11:51:05
    Temat: Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    zauwazyłem nadmierne grzanie sie procesora co uniemozliwia normalna prace
    komputera najczesciej nie zdazy sie system uruchomic i juz sie zawiesi albo
    zresetuje
    czy oszkodzona pamiec moze byc tego przyczyna?

  • 2. Data: 2013-08-19 12:29:14
    Temat: Re: Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    W dniu 2013-08-19 11:51, Serwis pisze:
> [...]
    > zresetuje
    > czy oszkodzona pamiec moze byc tego przyczyna?

    a coś więcej, gdzie w stosunku do procka jest położona ta pamięć

  • 3. Data: 2013-08-19 12:35:44
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    > a coś więcej, gdzie w stosunku do procka jest położona ta pamięć

    na plycie sa 4 banki po 512 mb dzis jedna z nich wlozyłem do innej plyty i
    efekt jest podobny z tym ze tutaj po zbootowaniu napedow komputer sie
    zawiesza i radiator od procesora strasznie grzeje a jeszcze bardziej od
    chipsetu

  • 4. Data: 2013-08-19 13:14:52
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > zresetuje
    > czy oszkodzona pamiec moze byc tego przyczyna?

    Uszkodzona pamięć może resetować i zawieszać komputer.

    miab

  • 5. Data: 2013-08-19 21:58:55
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    :
    : Uszkodzona pamięć może resetować i zawieszać komputer.
    :
    : miab
    :

    A czy częste blue screeny też mogą być powodowane przez błąd pamięci?
    Oczywiście wyświetla się na nich jakiś komunikat, ale nic mi on nie mówi...

  • 6. Data: 2013-08-19 22:51:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "(c)RaSz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A czy częste blue screeny też mogą być powodowane przez błąd pamięci?
    > Oczywiście wyświetla się na nich jakiś komunikat, ale nic mi on nie mówi...

    To są chyba jedyne objawy uszkodzonych modułów (poza zamarzaniem, czarnym
    ekranem).

  • 7. Data: 2013-08-19 23:32:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jak uda Ci się wejść do systemu to ściągnij i zainstaluj sobie programik
    Everest.
    Będziesz miał jak na dłoni wypisane co powoduje konflikt, nawet który
    moduł pamięci.
    Np. to:
    http://www.sciagnij.pl/programy/p/Windows-Diagnostyk
    a_i_podkrecanie-Informacje_o_sprzecie-EVEREST_Ultima
    te_Edition/484

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-08-20 01:24:38
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-19 21:58, (c)RaSz pisze:

> [...]
    >
    > A czy częste blue screeny też mogą być powodowane przez błąd pamięci?
    > Oczywiście wyświetla się na nich jakiś komunikat, ale nic mi on nie mówi...

    Też.

    miab

  • 9. Data: 2013-08-20 11:52:57
    Od: doomx <d...@o...pl>

> [...]
    > zresetuje
    > czy oszkodzona pamiec moze byc tego przyczyna?

    Użyj tego, na innym komputerze przygotuj płytę liveCD:
    http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/tes
    towanie_i_diagnostyka/Memtest86.html

  • 10. Data: 2013-08-22 02:10:47
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Użyj tego, na innym komputerze przygotuj płytę liveCD:
    > http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/tes
    towanie_i_diagnostyka/Memtest86.html

    Rozumiem, że się przejęzyczyłeś i chodziło Ci o "live USB" :P.

    PS
    Kto dzisiaj (w dobie USB) używa płyt CD/DVD?
    Toć to masochizm przez duże "M".
    Od tylu lat nie używałem płyt CD/DVD, że już zapomniałem
    po co one w ogóle były :).