eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"? › Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    Date: Sat, 02 Aug 2014 22:42:36 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <lrjift$116$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl> <lqs7sc$ih3$1@usenet.news.interia.pl>
    <lr3rdv$pol$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-171-65.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1407012158 1062 188.33.171.65 (2 Aug 2014 20:42:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Aug 2014 20:42:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <lr3rdv$pol$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540656
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-23 23:37, Dykus pisze:
    > Witam,
    >
    > W dniu 2014-07-25 02:20, megrimsES pisze:
    >
    >> Warto.
    >> Z moich sprzętów spałowanie na autostradzie zawsze pomagało.
    >
    > I ile tej mocy ubywało? I ile tam hula u Ciebie, bo przy 250 to pewnie
    > +/-20 koni ciężko zauważyć... :)
    > I na czym to spałowanie polegało (ile km na jakich obrotach)?
    >
    >
    >> Pojechanie czasem do odcięcia nie zaszkodzi. Oczywiście nie cały czas
    >> na każdym biegu, bo nie o to chodzi.
    >
    > Na jedynce, czy dwójce to i po mieście można zrobić przepałkę. ;)
    >
    >
    > Tak jeszcze kombinuję - na nagar w cylindrze to chyba ma średni wpływ,
    > bo ciśnienie w cylindrze chyba mało zależne od obrotów (bardziej od
    > obciążenia), więc czy przejedziemy 1km przy 2500 obr./min czy 0,5km przy
    > 5000 obr./min to bez różnicy...
    > Z resztą - skoro to ma dawać takie błyskawiczne rezultaty...
    >
    >

    Wbrew pozorom jest to odczuwalne :P
    Różnica temperatur rzędu 10C na zewnątrz przy zbyt mało wydajnym IC w
    przypadku silników turbo powoduje takie wahania mocy że czasami ma się
    wrażenie że coś poważnie się spierdzieliło... ;)

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: