eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"? › Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
    ail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    Date: Thu, 14 Aug 2014 14:05:01 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 19
    Message-ID: <lsi8ld$2cnh$1@news2.ipartners.pl>
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1408017901 78577 157.25.157.219 (14 Aug 2014 12:05:01
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Aug 2014 12:05:01 GMT
    In-Reply-To: <lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541652
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-25 18:58, Dykus pisze:

    > O właśnie - a dlaczego "wręcz przeciwnie"? Co konkretnie zyskujemy?

    Nie odpowiem ci konkretnie, ale co tam; podzielę się takimi oto intuicjami.

    1) są elementy mechaniczne, których położenie jest związane z aktualnym obciążeniem
    silnika.
    Jakieś zaworki, dźwignie itp. One są przewidziane do pracy w pełnym zakresie mocy.
    Jeśli silnik jest
    długotrwale użytkowany w małym podzakresie, może się zdarzyć, że element zasyfi się
    tam, gdzie mechanicznie
    nie pracuje. I np. jakaś klapka nie będzie się chciała mocniej uchylić, zaworek
    otworzyć do końca, albo
    nie będą pracowały płynnie, itp.

    2) elementy przez które coś przepływa (powietrza, spaliny, olej, paliw), w których
    długotrwałe niewielkie
    przepływy, dalekie od znamionowych, mogą sprzyjać osadzaniu się zanieczyszczeń,
    zamulaniu. Intiucja
    podpowiada, że czasem dobrze jest układ trochę "przedmuchać"/"udrożnić". Jak rurę w
    zlewie :)

    3) nagar w głowicy, na tłokach, gadają, że szkodliwy, gadają, że wypala się przy
    większym obciżążeniu

    Ok. Już można się śmiać :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: