-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
ail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
Date: Thu, 14 Aug 2014 14:05:01 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 19
Message-ID: <lsi8ld$2cnh$1@news2.ipartners.pl>
References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1408017901 78577 157.25.157.219 (14 Aug 2014 12:05:01
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Aug 2014 12:05:01 GMT
In-Reply-To: <lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541652
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-25 18:58, Dykus pisze:
> O właśnie - a dlaczego "wręcz przeciwnie"? Co konkretnie zyskujemy?
Nie odpowiem ci konkretnie, ale co tam; podzielę się takimi oto intuicjami.
1) są elementy mechaniczne, których położenie jest związane z aktualnym obciążeniem
silnika.
Jakieś zaworki, dźwignie itp. One są przewidziane do pracy w pełnym zakresie mocy.
Jeśli silnik jest
długotrwale użytkowany w małym podzakresie, może się zdarzyć, że element zasyfi się
tam, gdzie mechanicznie
nie pracuje. I np. jakaś klapka nie będzie się chciała mocniej uchylić, zaworek
otworzyć do końca, albo
nie będą pracowały płynnie, itp.
2) elementy przez które coś przepływa (powietrza, spaliny, olej, paliw), w których
długotrwałe niewielkie
przepływy, dalekie od znamionowych, mogą sprzyjać osadzaniu się zanieczyszczeń,
zamulaniu. Intiucja
podpowiada, że czasem dobrze jest układ trochę "przedmuchać"/"udrożnić". Jak rurę w
zlewie :)
3) nagar w głowicy, na tłokach, gadają, że szkodliwy, gadają, że wypala się przy
większym obciżążeniu
Ok. Już można się śmiać :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=