-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!nntp-feed.chiark.greenend.
org.uk!ewrotcd!news.etla.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: janusz_k <J...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
Date: Thu, 14 Aug 2014 22:01:50 +0200
Organization: bb
Lines: 64
Message-ID: <op.xkllxcijn0u1o8@moj>
References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl> <lsi8ld$2cnh$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: rI4+VK/uvc8pdojPfwB7Rg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Opera Mail/12.17 (Win32)
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541692
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.08.2014 o 14:05 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
pisze:
> W dniu 2014-07-25 18:58, Dykus pisze:
>
>> O właśnie - a dlaczego "wręcz przeciwnie"? Co konkretnie zyskujemy?
>
> Nie odpowiem ci konkretnie, ale co tam; podzielę się takimi oto
> intuicjami.
>
> 1) są elementy mechaniczne, których położenie jest związane z aktualnym
> obciążeniem silnika.
> Jakieś zaworki, dźwignie itp. One są przewidziane do pracy w pełnym
> zakresie mocy. Jeśli silnik jest
> długotrwale użytkowany w małym podzakresie, może się zdarzyć, że element
> zasyfi się tam, gdzie mechanicznie
> nie pracuje. I np. jakaś klapka nie będzie się chciała mocniej uchylić,
> zaworek otworzyć do końca, albo
> nie będą pracowały płynnie, itp.
>
> 2) elementy przez które coś przepływa (powietrza, spaliny, olej, paliw),
> w których długotrwałe niewielkie
> przepływy, dalekie od znamionowych, mogą sprzyjać osadzaniu się
> zanieczyszczeń, zamulaniu. Intiucja
> podpowiada, że czasem dobrze jest układ trochę "przedmuchać"/"udrożnić".
> Jak rurę w zlewie :)
>
> 3) nagar w głowicy, na tłokach, gadają, że szkodliwy, gadają, że wypala
> się przy większym obciżążeniu
>
> Ok. Już można się śmiać :)
Ale coś w tym jest bo jak przegonię auto po expresówce to później lepiej
idzie, szczególnie pod górę to widać, szybciej jedzie na mniejszym gazie.
--
Pozdr
Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=