    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
    Date: Sat, 30 Jun 2018 23:56:50 GMT

    On 2018-06-30, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Może Ty mylisz urządzenia albo funkcje, lub po prostu spotkałeś sprzęt
    > nieprawidłowo ustawiony?

    No ale jak, nie zależy od sygnału? Musi mieć wystarczający sygnał aby to
    działało. Cudów nie ma. Teraz czym się to może różnic, to np. czułość.

    > Bywały jakieś g.warte urządzenia z repetycją na jednej jedynej antence.
    > Wtedy dużo czasu tracił transceiver na przełączanie kierunku.

    Miałem jakieś 2 TPlinki i Aztecha. Wyższa półka to to na pewno nie była,
    ale pewnie był to standard.

    Zresztą teraz w chałupie też mam wk. sytuacje bo mam sieć w oparciu o 2
    AP Unifi, raczej dobry sprzęt, w dodatku AP LR. 10m i 2 ściany pomiędzy,
    a jeden AP ma w dodatku proste ale zawsze anteny kierunkowe. I też co
    chwila "most" siada.

    --
    Marcin