  • Data: 2016-06-03 01:15:10
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@g...com> wrote in message
    news:7eef2c4e-4d26-4f50-b952-25ab7071fdaa@googlegrou
    ps.com...

    > Ale wiesz ostatnio dużo oglądam i czytam i marketingu.
    > I apple jest zawsze pokazywana jako firma która umiała się wyróżnić
    > w świecie komputerów poprzez odpowednią komunikację z klinetami.
    > Podobno jest jakiś gość który opowiadam klientom apple:
    > jak oni walczyć jak byli zaangażowani i ile krwi potu wylali aby
    > usprawnić touchpada.

    Apple rozumie że decyzja zakupu ma zwykle dwa komponenty:
    racjonalna, gdzie są tabelki, piksele, gigahertze i gigabajty
    oraz emocjonalna, gdzie są kolory, wrażenia dotykowe, to że
    produkt wyjęty z pudełka jest już naładowany i gotowy do pracy,
    to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    które są nieuchwytne w tabelkach, porównaniach na papierze.
    No i Apple umie robić z tego użytek... dlatego odnosi sukces.