  • Data: 2016-06-03 14:41:07
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.06.2016 14:19, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Czy Siri mówi w języku Zimbabwe? Też nie. A GoogleNow?
    > To oczywiste jest że nie każdy język będzie wspierany...
    >
    > Doceń może to, że komputery Apple miały polski interfejs
    > z polskimi znakami diakrytycznymi we wczesnych latach
    > 90-tych, gdy Windows jeszcze do nas pisało po amerykańsku.

    Moze jednak nie cofajmy sie az tak daleko, bo w koncu trzeba bedzie
    wyciagnac z szafy Odre ;)
    Czy Polska jest krajem 3-go swiata, ze przez tak dlugi czas jest
    nieazuwazana przez Apple?
    Niestety tak wlasnie wyglada w PL just works out of the box a wez pod
    uwage, ze piszesz na PL grupie.
    Do tego dorzuc brak platnosci Apple Pay, z tego co wiem Apple News
    rowniez nie dziala w PL nawet w jezyku angielskim, dopiero zmiana
    regionu pozwala uruchomic ta aplikacje.

    > I jeśli Tobie psuje to wrażenia odbierane z produktu to jest to minus.
    > Mi to nie odbiera.

    Oczywiscie, ze psuje pierwsze wrazenie (a wlasciwie psulo bo od
    dluzszego czasu jest to juz chyba zlikwidowane - widocznie innym tez
    psulo pierwszy kontakt, ktorego tak naprawde nie bylo dopóki nie wrocilo
    sie do domu).

    Nie odnosze sie do caloksztalu Twojej wypowiedzi a raczej do tego zdania
    "produkt wyjęty z pudełka jest już naładowany i gotowy do pracy,
    to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    które są nieuchwytne w tabelkach".
    Co do tabelek, z jakiegos powodu uzytkownicy iP6 mocno narzekali na mala
    ilosc tabelkowiej pamieci 1GB. Dopiero upgrade do 6S rozwiazalo problem.
    I to zgadza sie z Twoim ostatnim zdaniem "No i Apple umie robić z tego
    użytek... dlatego odnosi sukces. " W pelni sie zgadzam: "dajmy cos takie
    troche nie do konca, zeby klienci przyniesli nam dudki w zębach przy
    wypuszczeniu nastepnego modelu" :)