  • Data: 2018-08-05 19:22:27
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-05 o 19:11, s...@g...com pisze:

    > Nie zawsze. Dla drewna to prawda. Przynajmniej klejonego poprawnie.
    > Dla plastiku chyba nie. I chyba nigdy nie.

    Pamiętam z dzieciństwa, kiedy lepiło się domki dla kolejki TT, to klej
    tworzył bardzo silną spoinę, nawet przy prostopadle klejonych
    powierzchniach. Robił się przy tym gorący.

    > Kupic nowe.
    > Wymienic na wydrukowane 3d (takie se rozwiazanie).

    Całkiem dobre to rozwiązanie może być bo nawet pistolet strzelający (do
    kilku razy) udaje się wydrukować w końcu. Jednakże kosztowo blado to
    wygląda.

    > Wymienic na metalowe.
    >
    > Wywalic i kupic cos solidnego.

    Czasem się nie da jeśli nie jest się bogaczem. Trzeba czasem skleić
    drobny element, który samodzielnie nie jest dostępny więc kupić trzeba
    drogą całość.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek