  • Data: 2014-10-15 23:11:26
    Temat: Re: Czyszczenie matrycy - wiecznie żywy temat
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-15 14:28, Marek wrote:
    > Teraz chyba łapię o co w tym wszystkim biega. Tworząc wątek otwierający
    > robię taki jakby wpis na FB, który inni lajkują lub hejtują? Tak? Jeśli
    > zbiorę dużo lajków, to staję się jakimś guru? :-D

    Nie. Tworzysz dużo różnych dziwnych wątków. Raz piszesz w nich,
    że jesteś profesjonalistą i próbujesz błysnąć elokwencją. Innym razem
    zachowujesz się (i prezentujesz wiedzę), jakbyś miał 13 lat i uczył się
    obsługi pierwszego aparatu.
    Zaczyna to ludzi irytować. Tak po ludzku.

    Przytoczmy tylko kilka perełek z ostatnich miesięcy:

    1) Ten wątek: o czyszczeniu sensorów. Ludzie od lat dmuchają, a Ty
    szukasz lepszej metody. Filmy na youtube są dowodem nieradzenia sobie
    z Twoim wyszukanym problemem, ponieważ Twój paproch jest wyjątkowy.
    Musi być.

    2) Wątek o lakierach i perfekcyjnie wyglądających zdjęciach - nawet
    trudno mi go streścić...

    3) Wątek o złym Sony. Jak wyżej...

    4) Wątek o filtrach Marumi: o 19:30 zadajesz pytanie i po 14.5h (de
    facto noc i poranek) odpowiadasz jako pierwszy, że odpaliłeś google
    i znalazłeś odpowiedź. Błędną, ale zawsze jakąś. Czyli przed założeniem
    wątku nie odpalałeś google?

    5) Wisienka na torcie: wątek o Twojej fotce krajobrazowej. Od lat nie
    widziałem na p.r.f.c czegoś bardziej przypominającego "wpisy na FB",
    o których się tak ciepło wyraziłeś.
    Zrobiłeś zdjęcie i chyba liczyłeś, że wpadniemy w zachwyt...
    Najwyraźniej uwagami technicznymi nie byłeś zainteresowany.
    Na większość odpowiadałeś w stylu: "bo oceniacie według wyuczonych
    kanonów, a ja chcę być wyjątkowy"...

    Marku, z pewnością jesteś wyjątkowy...

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski