  • 11. Data: 2012-11-27 20:21:48
    Temat: Re: DC-Gdansk
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Nov 2012 20:14:21 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup
    com...

    > Co dokładnie?
    > To jest autostrada dla kraju,

    co to znaczy "dla kraju"? bo dla mnie to ona jest głównie dla tranzytu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-11-27 21:35:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Siódemka" 335 km
    > 3 godz. 50 min.

    zeby dojechac z W-wy do Gdańska w 3:50 to trzeba naprawdę ostro cisnąć.
    Zgodnie z przepisami to będzie 5 godzin.

    Droga doGdańska 7 jest bdb, nigdy nie jeżdżę autostradą. Zwykle wyrabiam się
    w 4:15 (spiesząc się) a wracam około 5 godzin.

  • 13. Data: 2012-11-27 22:19:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 20:12:27 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F w
    rszawy_A1_czy_S7__Wielki_test.html
    > Chyba bardzo Ci sie nudzi, to sam się wybierz -- masz już w zaległościach
    > jazdę DK8 dalej niż 25 km od Wrocławia.

    A zaonczyli remont do Warszawy ? Inaczej nie jade :-P

    > No i masz już pierwsze durne przeliczenie, średnia prędkość ile wyniosła? 99
    > km/h?

    Za duzo, za malo ? Jak dla mnie w sam raz.

    ale oni jechali 99 :-P

    J.

  • 14. Data: 2012-11-27 22:21:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 19:58:42 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Tue, 27 Nov 2012 19:52:32 +0100, RoMan Mandziejewicz
    >
    > Autostrada z dziurą :)

    I z 4 kolejkami :-P

    J.

  • 15. Data: 2012-11-27 22:24:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 19:58:04 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    rszawy_A1_czy_S7__Wielki_test.html

    > A ile byś chciał?

    Jak RoMana znam, to chcialby w 2h :-)
    Ale tak to nigdzie nie ma, no moze gdzies po polnocy, za Odra, raz do roku
    :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-11-27 22:28:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 18:53:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > w miarę postepów prac na S7 coraz bardziej będzie sie opłacało tędy
    > jeździć. to skutki debilnej decyzji by węzeł główny zrobić pod Łodzią w
    > scentralizowanym kreju

    IMO bardzo dobra decyzja. Jedni beda jezdzic A1, inni A7.
    No chyba ze to bedzie S7 w standardzie autostrady, ale jednak S, wiec za
    darmo.

    J.

  • 17. Data: 2012-11-27 23:45:11
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    J.F. wrote:

    > IMO bardzo dobra decyzja. Jedni beda jezdzic A1, inni A7.
    > No chyba ze to bedzie S7 w standardzie autostrady, ale jednak S, wiec
    > za darmo.

    Ale skad wziales A7? Nie ma nawet takich planow. S7 bedzie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2012-11-28 00:16:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 22:45:11 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Ale skad wziales A7? Nie ma nawet takich planow. S7 bedzie.

    Kiedys w koncu i u nas zbuduja jedne autostrady i zabiora sie za drugie :-)
    No chyba ze ropy wczesniej zabraknie :-(

    I w zaleznosci od sytuacji politycznej - albo przerobia S7 na A7, albo
    wprowadza oplate za ekspresowki, albo poczekaja do najblizszych wyborow :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-11-28 01:17:53
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > I w zaleznosci od sytuacji politycznej - albo przerobia S7 na A7, albo
    > wprowadza oplate za ekspresowki, albo poczekaja do najblizszych

    Infrastruktura juz jest - viatoll.

    A konca ropy bym sie nie obawial - znajdziemy cos lepszego zanim ta sie
    faktycznie skonczy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 20. Data: 2012-11-28 11:22:22
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-11-27 21:35, Arbiter pisze:
> [...]
    >
    > Droga doGdańska 7 jest bdb, nigdy nie jeżdżę autostradą. Zwykle wyrabiam się
    > w 4:15 (spiesząc się) a wracam około 5 godzin.

    E tam. Trza było lecieć na Toruń (można spokojnie w 2,5 godziny się
    wyrobić) i w Toruniu na A1 do Gdańska (tutaj przy max. dopuszczalnej
    prędkości 140km/h nieco ponad godzinę). Czyli w te 3,5 godziny można
    spokojnie dojechać...I co najważniejsze zero remontów po drodze...