    From: Iglo <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Ile za wynajęcie garażu?
    Date: Sat, 19 Jun 2010 17:26:14 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 08:31:32 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ale jak garażu nie masz pod domem to wszystkie te zalety psuje
    > konieczność wyprawy z domu do garażu, do samochodu, potem samochodem do
    > garażu a Ty na nóżkach zapieprzasz w śnieg, deszcz do domu... :-)
    > To ja już wolałbym autem dojechać pod sam dom i parkować pod chmurką.

    No tak, wszystko zależy od indywidualnych warunków, u mnie w normalnych
    warunkach nie ma szans na zaparkowanie pod samym blokiem, a jak już się
    uda to zawsze jest loteria, że jakiś kwiat mnie zastawi dokumentnie że
    się wyjechać nie da. Dlatego staję dużo dalej, wychodzi na to że zanim to
    miejsce znajdę, połamię się, pogłowię żeby nie zastawili to 150m od
    dalszego miejsca przejdę w tym czasie i rano też jest bezstresowo.
    Niestety garaży do wynajęcia w okolicy brak, bo skusiłbym się napewno.
    Zwłaszcza możliwość przetrzymywania gratów jak się ma 38m2 mieszkania..
    Reasumując każdy ma swoje priorytety..