    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Date: Tue, 11 Oct 2011 16:50:20 +0000 (UTC)

    The_EaGle wrote:

> [...]
    > odcinka Wawa-Janki przez Raszyn przemalowała pasy przy wjeździe do
    > Raszyna od strony Janek. Wcześniej było tak że prawy pas kończył się
    > przed kościołem i trzeba było uciekać lub przepuszczać kierowców
    > którzy chcą zmienić go na środkowy. W tym samym czasie ci którzy
    > jechali lewym pasem musieli co chwile hamować bo niektórzy chcieli
    > skręcić koło kościoła aby objechać korek w Raszynie uliczkami i tam
    > stać w korku zamiast w Raszynie - zawsze to jakieś urozmaicenie -
    > bilbordy każdy tam zna na pamięć jest dużo czasu na zapoznanie się z

    Heh, jeszcze nigdy tam w korku nie stałem - jedzie się do samego końca,
    bodajże do ulicy "Na skraju", tyle że trzeba uważać na progi i
    skrzyżowania równorzędne ze słabą widocznością.

    Choć rzadko tamtędy jeżdżę, wolę odbić już w Jankach przy stacji w
    prawo, polami, i dalej przez Raszyn do lotniska.

    > Obecnie zmieniono malowanie na takie że teraz prawy pas jest
    > na wprost tak jak i środkowy - bez kolizyjnie można wiec dojechać aż
    > do świateł gdzie znów są 3 pasy przez 300m. Tam jest więc więcej
    > miejsca na zatrzymanie się samochodów.

    Jak jeszcze poprawią ustawienie pierwszych świateł od Wawy, żeby trochę
    udrożnić wyjazd z Warszawy, to będzie gites.

    Te pierwsze śwatła wywołują korek czasem aż do centrum.

    --
    Pozdro
    Massai