  • 11. Data: 2010-06-15 14:21:56
    Temat: Re: [DC] Przedziwny mandat od SM
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości
    news:hv7h9h$41j$1@inews.gazeta.pl...
    > "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> wrote in message
    >

    > uff, wyjaśniłem telefonicznie, bez wizyty w SM - pomylili się w nr
    > rejestracyjnym i przypadkiem też trafiło na toyotę :-) nie zastanowiło ich
    > jednak, że jedna to czerwony Hilux a druga to jakieś srebrne kombi :-/

    Napisz do super expressu - będziesz na okładce i wszystkim, nie pracującym w
    SM, poprawisz humor ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-06-16 03:01:15
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    dink wrote:

> [...]
    > parkowania sam. Toyota w miejscu niedozwolonym, itp.". Podali markę i
    > nr rej. oraz datę. I ta data jest kompletnie od czapy - 7.05.2010 -
    > byłem wtedy od kilku dni na urlopie 300 km od domu i domniemanego
    > miejsca wykroczenia. Kluczyki (obydwa komplety) leżały w domu i nikt
    > nie miał do nich dostępu. Sam samochód stał na posesji od marca albo
    > i lutego i co najwyżej był jeżdżony wokół komina. Moje pytanie jest
    > takie - jakie dowody może mieć SM, że auto tego konkretnego dnia było
    > w danym miejscu - jakieś zdjęcia? czy tylko słowo funkcjonariusza?

    Jesli parkowanie, to powinni u siebie miec fotki zaparkowanego auta i
    oznaczen zakazujacych postoju w tym miejscu.

    Idz do nich i niech Ci pokaza.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2010-06-16 10:11:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-06-15 11:31, dink pisze:
    > uff, wyjaśniłem telefonicznie, bez wizyty w SM - pomylili się w nr
    > rejestracyjnym i przypadkiem też trafiło na toyotę :-) nie zastanowiło ich
    > jednak, że jedna to czerwony Hilux a druga to jakieś srebrne kombi :-/
    O rany! To pewnie o mnie chodzi. Wprawdzie nie mam Toyoty, ale srebrne
    kombi, no i jestem z DC ;-)

    Maciek