  • 1. Data: 2012-08-16 22:23:56
    Temat: [DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    Hej,

    Spytałem na prw, ale w sumie tu grupa tematyczna i może lepiej będziecie
    wiedzieli gdzie w Warszawie dobiorą dobrze mi lakier samochodowy i nabiją go w
    puszkę
    "sprayu"?

    Idealnie żeby było to w okolicach Ursynowa, oczywiście dalej też - zwłaszcza
    jeśli godny polecenia zakład - ale im bliżej tym lepiej. :)

    Z góry dzięki za pomoc,
    rdx
    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

  • 2. Data: 2012-08-16 22:52:59
    Temat: Re: [DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z góry dzięki za pomoc,

    http://www.infojurikom.com.pl/pollack.html

    Nie wiem czy dobrze dobiera, ale dobiera i nabija w puchę. Zakład jest od
    lat (poprzednio na Powązkowskiej) więc POWINIEN dobrze robić, ale niestety
    nie sprawdzałem :( W czasie rozmowy typ wydawał się być ogarnięty w
    temacie...

    --
    pozdrawiam kml

  • 3. Data: 2012-08-16 23:36:19
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-08-16 22:23, radxcell pisze:
> [...]
    >
    > Idealnie żeby było to w okolicach Ursynowa, oczywiście dalej też - zwłaszcza
    > jeśli godny polecenia zakład - ale im bliżej tym lepiej. :)

    http://www.moto-market.pl/pol-lack/

    ul. Jana Pawła II 57

    sprawdzone, można polecić, choć zawsze mogło by być lepiej.

  • 4. Data: 2012-08-17 00:15:35
    Od: "$M$" <p...@p...onet.pl>

    > Hej,
    >
    > Gdzie w Warszawie dobiorą dobrze mi lakier samochodowy i nabiją go w
    > puszkę
    > "sprayu"?

    Sprawdź:
    http://dankar.pl/index.php?d=sklep_janowskiego
    Wiem ze mieszają dobrze, ale co do nabicia w spray to nie wiem...

    W sumie to się powtórzyłem ;-)
    $M$

  • 5. Data: 2012-08-17 17:08:18
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.08.2012 22:23, radxcell pisze:
> [...]
    >
    > Idealnie żeby było to w okolicach Ursynowa, oczywiście dalej też - zwłaszcza
    > jeśli godny polecenia zakład - ale im bliżej tym lepiej. :)

    zadam pytanie dodatkowe - ile, pi*drzwi, taka puszka kosztuje?

  • 6. Data: 2012-08-17 21:32:27
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zadam pytanie dodatkowe - ile, pi*drzwi, taka puszka kosztuje?

    OIDP to chyba coś koło 30->40 PLN

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2012-08-17 22:15:09
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 21:32, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:k0lmp2$qna$1@node2.news.atman.pl...

    > OIDP to chyba coś koło 30->40 PLN

    nooo..
    w Poznaniu 200ml dobierana baza metalic z odrobiną perełki nabita w
    spray ~70pln.

  • 8. Data: 2012-08-18 10:04:04
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nooo..
    > w Poznaniu 200ml dobierana baza metalic z odrobiną perełki nabita w spray
    > ~70pln.

    Wtedy pytaliśmy o "zwykły" lakier nie metalizowany. Najlepiej zadzwonić i
    się zapytać. CH G W ile to teraz kosztuje :/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2012-08-21 20:44:17
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *$M$* wrote in <news:k0jre7$8jb$1@node2.news.atman.pl>:
> [...]
    > http://dankar.pl/index.php?d=sklep_janowskiego
    > Wiem ze mieszają dobrze, ale co do nabicia w spray to nie wiem...

    To ja też się powtórzę.

    Dzięki, nabiłem u nich. Trochę dziwnie, bo poprzednio miałem all-in-one, a tu
    zrobili mi tzw "bazę", którą mam jeszcze pryskać akrylem - nie wiem czy sobie
    poradzę z podwójnym lakierowaniem, bo to 2x więcej okazji do zrobienia błędu.

    Ale cenowo w porządku. 60 zł za puszkę, trochę mi odlali w pojemnik pod
    pędzelek.

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

  • 10. Data: 2012-08-23 01:48:01
    Od: "$M$" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > błędu.
    >
    > Ale cenowo w porządku. 60 zł za puszkę, trochę mi odlali w pojemnik pod

    Pewnie mieszał Ci taki Gostek w okularach, ciemne włosy, trochę wyższy niż
    norma ;-).
    Dobrze zrobił - będzie ładniejszy i trwalszy efekt.
    Jak masz jednak opory przed samodzielną pracą to w tej okolicy
    mogę podać też namiary na dobrego lakiernika ;-)

    Pozdr.
    $M$