  • 1. Data: 2012-08-16 10:26:17
    Temat: portal do ogłoszeń "na stopa" ?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Czy ktoś z was aktywnie używa jakiegoś portalu (newsgrupy? forum?) do
    ogłoszeń typu "jade tu-i-tu w terminie, mam wolne miejsce/miejsca, mogę
    wziąć kogoś"?

    Google zwraca mi kilka (naście) tego typu stron, ale wyglądają na prawie
    martwe - co to jest 10-15 ogłoszeń (dotyczących całej Polski i wyjazdów
    zagranicznych) na miesiąc... jakbym szukał przejazdu - to w życiu bym
    tam nie zajrzał (prawie zerowa szansa że coś przypasuje).
    A jak mam się rejestrować na tych wszystkich stronach (z przedziwnymi
    procedurami rejestracji), a potem dostawać spamy i smsmy z reklamami -
    to mi się odechciewa ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-08-16 10:58:55
    Temat: Re: portal do ogłoszeń "na stopa" ?
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-08-16 10:26, BartekK pisze:
> [...]
    > A jak mam się rejestrować na tych wszystkich stronach (z przedziwnymi
    > procedurami rejestracji), a potem dostawać spamy i smsmy z reklamami -

    Jak ty myślałeś że to ma działać? Reklamy dają pieniądze na utrzymanie
    serwisu. Kto ma zapłacić za opracowanie, umieszczenie i wiszenie serwisu
    na serwerze?

    np będąc z Krakowa umieść ogłoszenie na lokalnej grupie p.r.kraków że
    chcesz kogoś zabrać ze sobą lub chcesz się zabrać z kimś.

  • 3. Data: 2012-08-16 11:07:49
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 10:26:17 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
    > Czy ktoś z was aktywnie używa jakiegoś portalu (newsgrupy? forum?) do
    >
    > ogłoszeń typu "jade tu-i-tu w terminie, mam wolne miejsce/miejsca, mogę
    >
    > wziąć kogoś"?

    Polecam http://www.carpooling.pl/ Korzystałem i jako pasażer i jako "przewoźnik".

    Jarecki

  • 4. Data: 2012-08-16 12:15:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ojciecc" <d...@o...pl>

    > Jak ty myślałeś że to ma działać? Reklamy dają pieniądze na utrzymanie
    > serwisu. Kto ma zapłacić za opracowanie, umieszczenie i wiszenie serwisu
    > na serwerze?

    Za funkcjonowanie płacą oczywiście użytkownicy tylko czemu nie zwykłymi
    pieniędzmi jak o to chodzi.

    > np będąc z Krakowa umieść ogłoszenie na lokalnej grupie p.r.kraków że
    > chcesz kogoś zabrać ze sobą lub chcesz się zabrać z kimś.

    No i widzisz, to jest za pieniądze (w usłudze dostępu do internetu) a nie
    usługi reklamowe.

  • 5. Data: 2012-08-16 12:49:33
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 10:58, ojciecc pisze:

> [...]
    >
    > np będąc z Krakowa umieść ogłoszenie na lokalnej grupie p.r.kraków że
    > chcesz kogoś zabrać ze sobą lub chcesz się zabrać z kimś.

    Tak, jak napisal Jarecki - takie portale dzialaja i miewaja sie dobrze,
    wiec sie da:P

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 6. Data: 2012-08-16 19:03:30
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin BartekK

    > Czy ktoś z was aktywnie używa jakiegoś portalu (newsgrupy? forum?) do
    > ogłoszeń typu "jade tu-i-tu w terminie, mam wolne miejsce/miejsca, mogę
    > wziąć kogoś"?

    Dołączam się do pytania, chętnie podwiozę pasażerów moim Polonezem
    Truckiem Royem. Warto tu nadmienić, że moim Polonezie Trucku Royu zmieści
    się ok. dziesięciu pasażerów (a jak jadą zbierać poziomki, to nawet
    dwudziestu!).

    --
    ignorance is bliss