    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] szynomiszcz
    Date: Wed, 13 Jul 2011 21:38:18 +0200

    W dniu 2011-07-13 21:09, DoQ pisze:

    > To co, odizolowali ich od siebie, że nie mogli wcześniej
    > wspólnie ustalić co i jak i dojść do porozumienia? :))) Może nie
    > byli w stanie zapamiętać :)

    Tak jakby. Po zdarzeniu jeden został oddelegowany na jakiś
    komisariat pod RADOM :), 2 zmienił jednostkę w Warszawie.
    Spotkali się pod salą rozpraw. Z racji mojej obecności nie
    pogadali sobie. Popieprzyli przez 15 minut o tym jak jednego z
    nich komendant rzucił hasło: akcja "narkomani" jako, że niską
    wykrywalność mają to muszą każdemu kieszenie małolatowi trzepać
    i zatrzymywać za maryśkę. Może "konfabuluję" ale mam dziwne
    wrażenie, że ma jakieś znaczenie w przeprowadzce, że ta parka
    była znana na włochach za ciągłe stanie na połączeniu ulic
    Naukowej i Czereśniowej pod zakazem wjazdu wszelkich pojazdów
    (tamtędy wszyscy którzy nie chcieli tkwić w korku na popularnej
    cięli w stronę ulicy przesmyk i pokonywali odcinek 40 metrów pod
    zakaz). Ale może przesadzam choć ode mnie próbowali 2 krotnie
    tam łapówę wyłudzić (znaczy się od kierowcy, ja siedziałem
    znietrzeźwiony jako pasażer).

    > Mogą odkopać historię mandatów sprzed 10lat powiedzmy?? Zawsze
    > mnie to zastanawiało, czy prowadzą jakąś ewidencję nawet
    > przedawnionych czynów...

    Mają. Dokładnie to samo było w uzasadnieniu wyroku, który
    uwaliłem w słupsku.

    > Czyli jednak sąd wychodzi z założenia że "policjant ma zawsze
    > rację" ...
    > Wiadomo coś kiedy?

    Totalnie nic :)

    A ! Żeby było wesoło ;) Pani sędzina chyba jednak starała się
    coś zrobić żebym się nie odwoływał, bo dała 200 grzywny, a
    koszty przerzuciła na skarb państwa :)

    W każdym razie - w związku z poprzednim flejmikiem którego
    rozpętałem o tym czerwonym świetle czuję się w obowiązku
    przedstawić brzmienie wyroku na łamach pms, niezależnie czy
    będzie dla mnie korzystny czy nie.
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!