    From: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] szynomiszcz
    Date: Wed, 13 Jul 2011 21:54:49 +0200

    Artur Maśląg w <news:ivkrpq$utj$1@mx1.internetia.pl>:

> [...]
    [...]
    > Nie zakładajmy, że każdy zna w szczegółach każde skrzyżowanie.

    Oj, ja tez nie znam tego skrzyżowania, ale z tego co widzę na filmie, to
    zaraz za trawnikiem zjechałbym maksymalnie w lewo (im dalej, tym tory bliżej
    przerywanej, a wcześniej można więcej miejsca na lewym pasie zostawić) --
    reszta by poszła z automatu i kilka samochodów z tyłu by sobie pojechało
    prosto, a lewoskręt bez zakładki by wyszedł,

    > Obejrzeć mogą, ale nie zgadzam się z Tobą, że corolla zrobiła cokolwiek
    > źle - zresztą napisałem o tym wcześniej.

    Ale ja nie pisałem, że zrobiła źle, pisałem, że mogłaby lepiej :D

    --
    Tomasz Nycz