    From: Nazgul <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: DRUKARKA - gdzie taka kupie? - prosba nietypowa
    Date: Thu, 29 Jan 2009 11:20:17 +0100

    Końrad N.S. pisze:
    > nietypowa trochę prośba:
    >
    > macie pomysł, gdzie kupić/szukać drukarki HP?
    >

    > drukarki których szukam:
    > HP LaserJet 3052, HP LaserJet 1022, HP LaserJet 1018, HP LaserJet 3015,
    > HP LaserJet 3030, HP LaserJet 1012, HP LaserJet 3055aio, HP LaserJet
    > 3050, HP LaserJet 1020, HP LaserJet 3020, HP LaserJet 1010, HP LaserJet
    > 1015

    Ja mam inną propozycję: Poszukaj używanej drukarki na Allegro. Miałem HP
    LJ 1018 - pod Win chodziła świetnie choć głośno, pod Linuxem było już
    gorzej - dużo chrzanienia się z kompilowaniem driverów z pakietu
    foo2zjs. Porażka przyszła przy przesiadce na Macintosha: Sorry - no
    bonus. Nie bo nie. Krótko mówiąc - wszystko dobrze dopóki używasz
    Windows, jeśli planujesz przesiadkę na cokolwiek innego - expect
    problems, wynika to z faktu, że nowe laserówki HP do uzytku domowego
    mają ochlastaną elektronikę a funkcje przeniesiono na procesor kompa,
    resztę robi soft. Były winmodemy, teraz są winprintery. A soft jest
    taki, jaki HP uzna za stosowne dać. Krótka piłka.

    Jak rozwiązałem mój problem? Ano nabyłem na Allegro HP Laser Jet 6L za
    jakieś śmieszne grosze, do tego zaprzychodowałem Printserver D-Link -
    nie pamiętam modelu, dwa porty LPT i jeden USB. Chodzi to po LPR/LPD
    spod wszystkiego jak dzikie. Dodatkowo żona ma notebooka więc nie ma
    problemu z udostępnianiem - wszystko robi printserver.

    Teraz tylko kwestia czego potrzebujesz. Jeśli wiesz że będziesz siedział
    w Windows - szukaj ogryzka 1018 lub podobnej. Shit, ale z gwarancją.
    Jeśli planujesz prace pod innym OS omijaj ogryzki z dala. A jeśli
    obawiasz się kupić używany sprzęt poszukaj może innych opcji - ostatnio
    w firmie mam bardzo dobre doświadczenia z Kyocerą.