  • Data: 2019-07-16 14:32:44
    Temat: Re: DVB-T > DVB-T2
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie. A tak czy siak implementacja software'owego dekodowania
    > przekazu w 4K wymagałaby sporo mocy obliczeniowej. Były kiedyś karty CI
    > przeprowadzające transkodowanie MPEG-4 do MPEG-2 (np. Neotion NP4+), ale
    > nie słyszałem o czymś takim dla HEVC.
    > Poza tym pozostaje jeszcze kwestia odbioru DVB-T2. Co ciekawe, nie
    > słychać jakoś o następcy DVB-T2. Gdy wdrażane było w Polsce DVB-T było
    > już słychać o T2. Wygląda więc, że standard ten zostanie z nami na
    > dłużej (ale to zdanie to już moje przypuszczenie).
    > A kwestia wsparcia Smart TV, to temat na dłuższą dyskusję. Przykładowo,
> [...]

    Chyba macie rację. To jednak jest bardziej złożone.
    Radośnie założyłem że dekodowanie HEVC robi jakieś PROGRAMOWALNE dsp a
    wcale tak być nie musi. Kawał SoCa ze sztywno zakutym firmwarem jest
    równie prawdopodobny.
    No i przede wszystkim musi być wola producenta żeby coś zmienić.
    No i kasa kasa kasa.
    Hajs musi się zgadzać.

    Pozdrawiam
    Adam Górski