    Subject: Re: DVB-T > DVB-T2
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>
    Date: Tue, 16 Jul 2019 16:49:49 +0200

    > Istnieje standard HDMI CEC, przewidujący możliwość sterowania
    > telewizorem z poziomu pilota podłączonego po HDMI np. tunera satelitarnego.

    Ale zawsze się znajdzie jakiś debil który wymyśli koło na nowo.
    Np. Każdy kolejny dekoder UPC o HDMI CEC to nawet nie słyszał.

    A w przypadku UPC Horizon idą jeszcze dalej w tym szaleństwie.
    Dwa piloty w jednym - jeden od telewizora i drugi od dekodera.
    Wybiera się albo TV albo dekoder oddzielnym przyciskiem.

    No oczywiście jeżeli Twój tv jest na liście obsługiwanych tv.

    No jak to zobaczyłem to mnie mało juch nie strzelił.

    Pewnie CEC wymaga wniesienia opłaty licencyjnej a jakaś firma krzak
    robiąca te dekodery jest za biedna.

    Pzdr

    Adam Górski