  • Data: 2017-05-22 11:04:23
    Temat: Re: Darmowy program do rysunku z wymiarowaniem.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ofu6s8$jtl$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-05-21 o 10:08, J.F. pisze:
    > PS
    > https://wiki.openoffice.org/wiki/Documentation/OOo3_
    User_Guides/Draw_Guide/Drawing_Basic_Shapes#Drawing_
    ellipses_.28ovals.29_and_circles
    > -Holding down the Alt key (together with the Shift key) draws a
    > symmetrical ellipse (a circle) with the starting point at the
    > center.

    >Kojarzyłem (z moich działań z Oo Draw sprzed kilku lat), że jest
    >jakaś możliwość, aby początkowo wskazany punkt był środkiem i
    >wypróbowałem wszystkie kombinacje Ctrl i Shift, ale o Alt
    >zapomniałem. A że nawet jakbym to znalazł to nie załatwia mi
    >wszystkiego to nie szukałem dalej. Nadal musiałbym każdemu okręgowi
    >ręcznie wpisywać średnicę.

    >Sądziłem, że właściwą metodą jest kopiowanie raz zdefiniowanego
> [...]

    A probowales narysowac taki okrag z Alt, a potem go kopiowac ... i tu
    mozna sprawdzic bez Alt i z Alt ?

    Ewentualnie - narysowac wszystkie okregi z Alt byle jak, zaznaczyc
    wszystkie, a potem ustawic srednice wszystkim naraz ?

    J.