    Subject: Re: Darmowy program do rysunku z wymiarowaniem.
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 23 May 2017 19:37:56 +0200

    W dniu 2017-05-23 o 18:01, J.F. pisze:
    > No i chyba o to mi chodzilo - tez wpisujesz z klawiatury.
    > Tak lepiej :-)
    Z klawiatury to co niezbędne.
    Jeżeli trzeba narysować np. okrąg na środku prostokąta, to już
    korzystamy z punktów charakterystycznych. Środek sam wskakuje gdzie ma być.
    Program też pamięta użyte wcześniej wymiary i podpowiada przez
    zahaczenie się narzędzia jak osiągnie jego wartość. Na filmie były to te
    przerywane prowadnice pomocnicze. Wpisałem ręcznie tylko wartość tej
    pierwszej na 20, druga już sobie wskoczyła podczas przeciągania tej linii.
    te obecne programy do wspomagania projektowania naprawdę są dobre.

    Robert