    From: maciej debski <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dbałość o lakier samochodu
    Date: Mon, 26 Apr 2010 01:53:48 -0700 (PDT)

    On Apr 25, 7:36 pm, "Ewa" <n...@w...pl> wrote:

    > Jak dbać o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
    > jak często myć? Czy korzystać z myjni, jeśli tak to z jakiej?
    >
    > W szczególności interesuje mnie najlepszy sposób usuwania
    > z samochodu ptasich odchodów, których nie da się uniknąć.
    > Pojawiają się one bardzo często i trudno za każdym razem
    > myć cały samochód. Jak je usuwać?

    po pierwsze, pytasz o rzeczy oczywiste, wiec nie dziw sie wesolosci
    ktora wywolalas:
    samochod myj z taka czestotliwoscia jak masz ochote. bedzie to
    zalezalo od twojego osobistego wyczycia/potrzeb,
    warunkow pogodowych, tego gdzie mieszkasz i koloru samochodu.
    niektorzy ludzie myja samochody raz w roku dla innych samochod pokryty
    kurzem to obciach.
    a wiec od co pare dni, do co pare tygodni.

    myjnie: sa rozne szkoly, wg mnie, jesli mieszkasz w wiekszym miescie
    poszukaj w okolicy myjni tzw. recznej, gdzie ktos ci umyje samochod
    dokladnie a co jakis czas rowniez odkurzy wnetrze. jezeli nie bedziesz
    zadowolona po pierwszej wizycie - jedz w inne miejsce, i tak do
    skutku.

    ptasie odchody - kup na stacji benzynowej/supermakecie pianke do
    usuwania ptasich odchodow i trzymaj w samochodzie razem z recznikiem
    papierowym - stosuj zgodnie z instrukcja, im szybciej tym lepiej ale
    bez wpadania w panike.

    mac