eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDeawoo Lanos - problem chyba z elektroniką. › Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    Date: Wed, 17 Dec 2014 00:35:04 +0100
    Organization: Squadack
    Lines: 45
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <9...@p...pl.invalid>
    References: <3...@g...com>
    <m6qa62$vl5$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.180.172.204.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1418772905 21359 178.180.172.204 (16 Dec 2014 23:35:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Dec 2014 23:35:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <m6qa62$vl5$1@mx1.internetia.pl>
    X-Comment-To: ARQ
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675816
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello ARQ,

    Tuesday, December 16, 2014, 10:41:49 PM, you wrote:

    >> Znajomy mechanik stawia na pompę paliwową[...]
    > Ehhh... kolejny :)
    > Nie zarobię na tym, ale co mi tam.
    > Sprawdź czy działa pompa podłączona na krótko - wystarczy pogmerać w
    > gnieździe przekaźnika pompy, które jest w skrzynce bezpieczników pod maską.
    > Następnie sprawdź czy w ogóle dochodzi sygnał do przekaźnika pompy ze
    > sterownika silnika podczas włączania zapłonu. Powinien dochodzić przez
    > około 3 sekundy przy pierwszym* przekręceniu kluczyka. Rób kilkunasto
    > (kilkudziesięcio?) sekundowe odstępy pomiędzy kolejnymi włączeniami
    > zapłonu. Jeżeli sygnał pojawia się równie przypadkowo jak samochód
    > odpala, lub na około 1 sek. (ewidentna blokada), to obstawiam na 98%
    > immobilajzer. Immo lubi się w tym aucie po prostu zepsuć albo zgubić
    > połączenia elektryczne ze sterownikiem. Objawy będą identyczne jak u
    > Ciebie. Podłączanie pompy na krótko nic nie da. Jak immo nie zaskoczy,
    > to nie zapalisz, bo blokuje pompę, wtryski i/lub zapłon.

    Usterka immobilisera jest sygnalizowana diodką na konsoli - zamiast
    się wyłączyć, miga szybciej. Przerabiane kilka razy.

    [...]

    > * - normalnie przy pierwszym włączeniu zapłonu i rozbrojeniu immo pompa
    > włącza się na 3 sek. Przy każdym kolejnym włączeniu zapłonu w odstępie
    > kilku sekund nie włączy się, dopóki nie uruchomisz rozrusznika.

    Oczywiście, że się włączy. Tylko w ten sposób mogę odpalić, jak pompa
    siorbie resztki z baku (co w moim przypadku oznacza od jakiś 10-12 l w
    baku).

    > Taka jest procedura i to jest normalne dla Lanosa. Natomiast nie
    > rozbrojny immobilajzer uruchomi pompę na 1 sek po pierwszym
    > włączeniu zapłonu.

    A to się zgadza.


    --
    Best regards,
    RoMan
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: