  • Data: 2014-12-17 00:35:04
    Temat: Re: Deawoo Lanos - problem chyba z elektroniką.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello ARQ,

    Tuesday, December 16, 2014, 10:41:49 PM, you wrote:

> [...]
    > około 3 sekundy przy pierwszym* przekręceniu kluczyka. Rób kilkunasto
    > (kilkudziesięcio?) sekundowe odstępy pomiędzy kolejnymi włączeniami
    > zapłonu. Jeżeli sygnał pojawia się równie przypadkowo jak samochód
    > odpala, lub na około 1 sek. (ewidentna blokada), to obstawiam na 98%
    > immobilajzer. Immo lubi się w tym aucie po prostu zepsuć albo zgubić
    > połączenia elektryczne ze sterownikiem. Objawy będą identyczne jak u
    > Ciebie. Podłączanie pompy na krótko nic nie da. Jak immo nie zaskoczy,
    > to nie zapalisz, bo blokuje pompę, wtryski i/lub zapłon.

    Usterka immobilisera jest sygnalizowana diodką na konsoli - zamiast
    się wyłączyć, miga szybciej. Przerabiane kilka razy.

    [...]

    > * - normalnie przy pierwszym włączeniu zapłonu i rozbrojeniu immo pompa
    > włącza się na 3 sek. Przy każdym kolejnym włączeniu zapłonu w odstępie
    > kilku sekund nie włączy się, dopóki nie uruchomisz rozrusznika.

    Oczywiście, że się włączy. Tylko w ten sposób mogę odpalić, jak pompa
    siorbie resztki z baku (co w moim przypadku oznacza od jakiś 10-12 l w
    baku).

    > Taka jest procedura i to jest normalne dla Lanosa. Natomiast nie
    > rozbrojny immobilajzer uruchomi pompę na 1 sek po pierwszym
    > włączeniu zapłonu.

    A to się zgadza.

    --
    Best regards,