  • Data: 2020-02-23 11:29:09
    Temat: Re: Disel plus LPG
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2020 o 09:53, Budzik pisze:

    > Tak jak powiedzialem - sprawa dotyczyła dostawczaka!

    Dalej skórka nie warta wyprawki.

    > Oczywiście sa np ducato z silnikami benzynowymi ale podejrzewam ze nawet
    > po zagazowaniu nie beda oszczedniejsze niz diesle.

    Bo ja wiem, jednakl LPG jest ponad dwa razy tańsze.

    > W przypadku osobówek to przy dzisiejszym spalaniu w ogole wydaje sie
    > dziwny pomysł, chociaz z drugiej strony autor postu zeznaje ze
    > inwestujac200zł otrzymujesz:

    Znacznie więcej niż 200 PLN. To że sam sobie zrobił nic nie znaczy.
    Papiery też wyrobił sobie za free?

    > - mniejszy koszt paliwa

    Za to jednak spory koszt inwestycyjny, większe koszty przeglądów, zakaz
    wjazdu do podziemnych, upiardliwość przy tankowaniu.

    > - lepsze parametry
    > - mniejsze dymienie

    To już lepiej silnik wyremontować. Też sobie za darmo zrobi:P

    --
    Shrek