  • Data: 2020-02-23 15:59:59
    Temat: Re: Disel plus LPG
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>> Nie wiem, nie jeżdzę dostawczakiem;)
    >>>
    >> Ja jezdze tyle ze dieslem
    >
    > No i ile pali?

    Mi mało bo ja umiem jezdzic ale znam takich co i im 12 pali...

    > No przecież piszę, że to "kwiatek".

    > Wydaje mi się, że skodo dizel pali 9l, to gazu byłoby jakieś 14l.

    Bardzo optymistyczne i imo zupełnie nierealne

    > No gdzie jak gdzie, ale w dostawczaku to aukurat miejsce się
    > znajdzie.

    I tak i nie. Nawet jak sie znajdzie to bedzie ograniczac przestrzen.
    A tej zawsze mało.
    Z drugiej strony bedzie ograniczac ładownosc a to juz moze być spory
    problem.

    > Ale ja cię nie namawiam na LPG;)

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.