  • Data: 2015-02-15 15:09:22
    Temat: Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    WM wrote:

> [...]
    kilka lat pierwsze dreamlinery będą miały te 10 lat, miliony ludzi będą przewozić,
    myślisz że wszystkie nagle spadną? A aluminiowe nadal będą latać? Za 10 lat to pewnie
    będziemy się zastanawiać nad trwałością samolotów z grafenu :-)

    > Szkoda, ze uzytkownicy sa zmuszani do ryzyka przymusowego testowania
    > nowinek technicznych ;)
    >
    > ''Do dzisiaj praktycznie każda katastrofa samolotu
    > spowodowana przyczynami technicznymi jest źródłem cennej nauki
    > i raport z dochodzenia zawsze zawiera szeregi zaleceń
    > dla producentów samolotów oraz linii lotniczych.''

    zawsze tak było. I dotyczy to każdej dziedziny inzynierii

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?