eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDlaczefo trabant nie zrobił kariery? › Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 15 Feb 2015 20:30:36 +0100
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Dlaczefo trabant nie zrobił kariery?
    References: <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <54e05a65$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <54e0a788$0$2191$65785112@news.neostrada.pl> <mbq9ai$qfl$1@dont-email.me>
    <54e0ac4d$0$2187$65785112@news.neostrada.pl> <mbqarv$f9$1@dont-email.me>
    <54e0b9ae$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <11dr0rzjzfq45.l2wa0sscx1p4$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <11dr0rzjzfq45.l2wa0sscx1p4$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Lines: 23
    Message-ID: <54e0f3f8$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.182.8
    X-Trace: 1424028664 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2167 83.6.182.8:63318
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34408
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-02-15 o 20:03, J.F. pisze:

    >
    > Ale co - wrocili do starej technologii, czy tylko Wam sie przegrzewaly
    > wsrod wszystkich odbiorcow ?
    >
    > P.S. Wiesz moze dokladniej co zawinilo ? Za gruba izolacja i
    > chlodzenie slabe, za slaba i zwarte zwoje powstawaly, za cienka i rosl
    > prad pojemnosciowy ? Bo ciekawe.
    >

    To kolega pilotowal sprawe, wiec pamietam 5/10-te.
    Chyba zmienili pokrycie drutu na tansze, slabsze
    i przy nawijaniu dochodzilo do jego czesciowego uszkadzania
    i wiekszej wrazliwosci na zwarcia w podwyzszonej temperaturze.
    Poczatkowo musielismy przezwajac uszkodzone silniki,
    potem przeszlismy na ich inny typ.

    WM




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: