  • 51. Data: 2013-08-12 19:21:16
    Temat: Re: Dlaczego wi?kszo?? na tej grupie toleruje trolla?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kub58j$8v7$8@node1.news.atman.pl...
    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 12:06:27 -0500, A.L. wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Naprawdę dobrze wyszło, ale w które mańke i jak było oryginalnie że tak
    > powiem?

    Yyy, znaczy trzy razy cie killowal?

  • 52. Data: 2013-08-12 19:27:25
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 19:21:16 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Yyy, znaczy trzy razy cie killowal?

    Łorningował(-a). Odniosę się merytorycznie - zaczynam lubić to słowo -
    gdzie indziej.

    --
    Edek

  • 53. Data: 2013-08-12 19:48:16
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-12 19:03, Edek pisze:
    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 17:46:18 +0200, bartekltg
    > wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Wątek i tak by zdechł, a książek nie lubię bo tam jest Czyste Zło na
    > stronach, znacznie gorsze niż w Gumisiach.

    No i kurwa, jak pies ogrodnika, "nie interesuje _mnie_, to
    tam nasram". Ile chłopie masz lat?!

    Właśnie dałeś do zrozumienia wszystkim innym, że masz
    rozmówców w takim samym poważaniu jak fir.

    pzdr
    bartekltg

  • 54. Data: 2013-08-12 20:31:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > No i kurwa, jak pies ogrodnika, "nie interesuje _mnie_, to
    > tam nasram".

    A ja myslalem, ze pies ogrodnika to ten od jablek, a nie jakas srajaca
    kurwa.

  • 55. Data: 2013-08-12 21:31:18
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 19:48:16 +0200, bartekltg
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > No i kurwa, jak pies ogrodnika, "nie interesuje _mnie_, to
    > tam nasram". Ile chłopie masz lat?!

    Chyba jeszcze za mało, żeby być na tym poziomie serjozy.
    Jak chcesz mi udowodnić, że jestem firrem rozumiem Twoje potrzeby.
    Mogę w ramach zadośćuczynienia poudawać go przez dłuższy czas,
    specjalnie dla Ciebie ;)

    > Właśnie dałeś do zrozumienia wszystkim innym, że masz
    > rozmówców w takim samym poważaniu jak fir.

    Czasami zapominam o emotikonach. Co wcale nie znaczy, że
    nie szanuję czy coś.

    A ten wątek nie był jakoś mocno wybujały, ludzie wymienili
    parę książek i nasi regularni flejmerzy nie podchwycili tematu,
    nie moja wina, naprawdę, że oni nic nie czytają. Z drugiej
    strony spójrz na to z innej strony: Andrzej Jarząbek przeczytał
    mnóstwo książek i zobacz co się z nim stało ;) - o tu jest
    emota, której zabrakło w cytowanym poście. Jeżeli coś chciałem
    to zutylizować całkiem dobry wątek który inni już spisali na straty.
    Co się miał zmarnować ;)

    PS. Ok, faktycznie zrobiłem burdel. Mea culpa. No to siup,
    wracamy do merytoryki. Czeka wąteczek o grafach ;)

    PS2. Ja nie zepsułem tamtego wątku - wspomniałem tylko
    o rosetta stone programowania czyli książkach o kompilatorach,
    które ten prymityw pominął wstawiając "książki o pisaniu gier".
    A.L. zaczął moralizowanie tekstem "po co ta dyskusja".

    --
    Edek

  • 56. Data: 2013-08-12 23:36:34
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > wsadźmy się wszyscy nawzajem do KFów i będzie spokój. Przynajmniej
    > dla nas, za tych co jednak będą chcieli czytać nie odpowiadam ;)

    A co zrobić z takim m...@g...com, który zmienia adresy pocztowe
    i spamuje tematami "instructor's solutions manual..."

  • 57. Data: 2013-08-13 00:14:31
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 23:36:34 +0200, Borneq wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A co zrobić z takim m...@g...com, który zmienia adresy pocztowe
    > i spamuje tematami "instructor's solutions manual..."

    Mogę przehandlować "1001 Coctail Recipes" temu smutnemu lołlajfowi, który
    nawet nie postrafi oskryptować spamu i wysyła to samo wielkrotnie. Albo
    "Human Givens: A Way to Better Existence" - perełka po prostu, warta
    10 manuali instruktora.

    PS. Ktoś pytał o książki? Proszę, masa lektury ;)

    --
    Edek

  • 58. Data: 2013-08-13 00:26:35
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 20:31:24 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > A ja myslalem, ze pies ogrodnika to ten od jablek, a nie jakas srajaca
    > kurwa.

    http://i1.memy.pl/obrazki/0c6c446828_ale_mu_dojebale
    m.jpg

    --
    Edek

  • 59. Data: 2013-08-13 08:15:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Wiec idzesz jednak do KF

    Po co się tym chwalić?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 60. Data: 2013-08-13 09:10:12
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 13/08/2013 07:15, Adam Wysocki wrote:

    > Po co się tym chwalić?

    Istotna informacja, ja jeśli wiem, że ktoś ma mnie w KF, to mu np. dalej
    nie odpowiadam.