  • Data: 2003-01-18 17:01:05
    Temat: Re: Długie nazwy domen?
    Od: wer <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Ale tam chodzi o coś zupełnie innego, o poddomeny, które nie funkcjonują
    > (to.ja.super.gosc.z.wroclawia.a.nie.z.wachocka.glupi
    .ego.pl itd). Natomiast
    > to-ja-super-gosc-z-wroclawia-a-nie-z-wachocka-glupi-
    ego.pl już pod ich problemy nie
    > podpada. ;)

    Tak, ale to tez jest rodzaj smiecenia. W dodatku dlugie nazwy domen nic
    nie wnosza. W zasadzie nikt nie wpisze takiej dlugiej glupoty. Od tego
    jest znacznik keywords, zeby dac opis strony i zostac odpowiednio
    zindeksowanym. Najpopularnieszja ksiegarnia internetowa jest
    www.amazon.com, a nie
    www.the-best-place-to-buying-best-books-in-the-inter
    net.com. Jesli ktos
    ma wrocic na strone, to wroci na te, ktora ma krotka nazwe, a nie taka,
    ktora jest opisowa. Chyba, ze komus zalezy na jednorazowych wizytach.

    wer