    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: Do czego Xeon?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Thu, 15 Oct 2015 03:08:27 +0200

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 18:49:01 +0200, szemrany napisał(a):

    > Bedzie ok, Xeon to procesor serwerowy, lepiej przystosowany do
    > wielowatkowego przetwarzania danych. Za to nie posiada wbudowanej karty
    > graficznej.

    Tak? A w czym się to lepsze przystosowanie objawia, skoro to te same
    rdzenie, co w i7, choć całość pozbawiona jest wbudowanej grafiki?

    > Nie wiem jaki konkretnie Xeon porownujesz, ale powinno byc lepiej z Xeonem.
    > Szczegoly wydajnosci wygooglaj.

    Trzymanie się XP jakoś specjalnie pozytywnie na wydajność nie wpłynie. Zaś
    sama poprawa komfortu pracy wynikałaby raczej z przejścia na system
    64-bitowy i zwiększenie ilości pamięci. Bo na 2GB ram, to ciasno strasznie
    jest.

    [ Ashby: It's as though, uh, Janis and Alanis had a baby. Moody: Yeah, ]
    [ and they put it a dumpster to howl away it's pathetic little existence. ]
    [ ("Californication 2x08 Going Down and Out in Beverly Hills") ]