  • 21. Data: 2010-01-10 08:13:05
    Temat: Re: Do lakiernikow - jak uzyskac taki efekt?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Tomy M."
    Nie piernicz mi tutaj o amerykańskich custom painterach
    > bo widziałem te ich produkty na żywo ... i niechlujstwo
    > nieraz aż z nich biło. Dobrze to one wyglądają na zdjęciach,
    > poprawionych 10 razy w programach graficznych.

    Zaciekawiles mnie teraz, doskonale rozumiem o czym mowisz pomimo ze nie
    jestem lakiernikiem. Ja rowniez nie daje sie nabrac na to amerykanskie gowno
    pokazywane w TV z komentarzami w stylu "oto jeden z najlepszych lakernikow w
    USA bla bla bla..." Bo to ze sie dostal do TV wcale nie musi znaczyc ze jest
    taki super natomiast na 100% znaczy ze kolo ma uklady...
    A mozesz troche napisac o technikach polerowania - t.j. jak sie to robi krok
    po kroku.
    Ew tez szlifowania takiego na koniec , przed polerowaniem.
    Powaznie pisze

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2010-01-10 09:51:48
    Temat: [total NTG i OT] Re: Do lakiernikow - jak uzyskac taki efekt?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "maverik" <a...@a...nazwa.pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Stojąc na dworzu przy padającym deszczu na jednej nodze.

    Mowi sie "na dupiu" czy "na dupie"? Odnies to tereaz do wyrazu "dwor" i jego
    odmiany;)

    Mi takie myslowe porownanie pomoglo z odmianami nazw miejsowosci.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2010-01-10 11:31:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tomy M. pisze:

    > Aby być dobrym lakiernikiem trzeba w szkole uczyć się
    > chemii i fizyki, następnie odbyć praktyki w Wupertallu
    > w laboratorium Standox GmbH ...

    A w innej firmie nie mozna ?

    > Polerowanie wynika z dążenia do perfekcji, kto nie chce
    > być perfekcyjny to nie poleruje.

    Hmmm. Juz widze ta armie japonczykow w fabryce motocykli, z polerkami w
    rekach, polerujacychc kazdy motocykl schodzacy z tasmy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2010-01-10 11:36:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > odnieś to do siebie palancie

    To znowu ty homoseksualisto? :-)

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2010-01-10 15:55:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 12:36:26 +0100, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > To znowu ty homoseksualisto? :-)

    widzę, że masz niezłą fiksację trolliku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2010-01-10 16:02:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 12:36:26 +0100, osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > widzę, że masz niezłą fiksację trolliku

    Hmm, że niby się zesrałem?:-)

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2010-01-11 05:51:58
    Od: Glub <g...@g...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 21:32:06 +0100, osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:

    > odnieś to do siebie palancie

    Nie wyciagaj idioty z KF..

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 28. Data: 2010-01-11 08:11:34
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Hmmm. Juz widze ta armie japonczykow w fabryce motocykli, z polerkami w
    rekach, polerujacychc kazdy motocykl schodzacy z tasmy.

    Nie przesadzaj Kuczu - nie porownuj serii do takiego lakierowania jak w
    temacie.0
    Co do moto to nie wiem ale jak pracowalem w Citroenie to mniej wiecej co 3-4
    auto szlo do polerowania wad lakieru a co 10-15 do poprawek lakierniczych.

    Tytus z fabryki

    P.S. Harasia w fabryce po lakierze na pewno nie poleruja, ba zdarza sie ze
    zapomna przygotowac przed malowaniem :) o czym moglismy sie niedawno
    przekonac.

    4380 (20090829) __________

  • 29. Data: 2010-01-11 10:27:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 05:51:58 +0000, osobnik zwany Glub
    wystukał:

    > Nie wyciagaj idioty z KF..

    to go sobie porządnie skonfiguruj

  • 30. Data: 2010-01-11 14:13:39
    Od: Glub <g...@g...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 05:51:58 +0000, osobnik zwany Glub
    > wystukał:

    > to go sobie porządnie skonfiguruj

    Odpisujac mu, wyciagasz go z kfa...
    --