  • 31. Data: 2010-01-11 15:06:16
    Temat: Re: Do lakiernikow - jak uzyskac taki efekt?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-11, Glub <g...@g...com> wrote:

    >> to go sobie porządnie skonfiguruj
    >
    > Odpisujac mu, wyciagasz go z kfa...
    Ustaw sobie, ze galazka rozpoczeta przez mieszkanca KF nie jest
    wyswietlana :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-01-11 19:50:34
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:
    > Ustaw sobie, ze galazka rozpoczeta przez mieszkanca KF nie jest
    > wyswietlana :-)

    Niestety aż tak zaawansowany ten czytnik nie jest. Ale dzięki za
    podpowiedź.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 33. Data: 2010-01-12 01:02:38
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Tomy M. pisze:

    Polerowania nie da się zautomatyzować ot co :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 34. Data: 2010-01-12 01:39:06
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Tomy M."
    > Nie piernicz mi tutaj o amerykańskich custom painterach
    >
    > Zaciekawiles mnie teraz, doskonale rozumiem o czym mowisz pomimo ze nie
    > jestem lakiernikiem. Ja rowniez nie daje sie nabrac na to amerykanskie
    > gowno pokazywane w TV z komentarzami w stylu "oto jeden z najlepszych
    > lakernikow w USA bla bla bla..." Bo to ze sie dostal do TV wcale nie musi
    > znaczyc ze jest taki super natomiast na 100% znaczy ze kolo ma uklady...

    Układy? Jakie układy, jaki normalny fachowiec chce
    występować w TV?! Albo się jest lakiernikiem albo
    aktorem, trzeba zdecydować co nas w życiu bardziej bawi...

    > A mozesz troche napisac o technikach polerowania - t.j. jak sie to robi
    > krok po kroku.
    > Ew tez szlifowania takiego na koniec , przed polerowaniem.
    > Powaznie pisze

    Polecam opis
    http://www.detailer.pl/
    Z grubsza zgadzam się z tam zastosowanymi metodami.

    > żółta motorynka
    > P.S. I jak mozesz to napisz tez skad wziac cierpliwosc do tego polerowania
    > :) :) :)

    Cierpliwość nie jest konieczna, gdy pojmiesz o co chodzi
    i nabędziesz wprawy to robota idzie błyskawicznie.
    Lakier szlifuje się i poleruje dużo proście niż np.
    chromonikiel (kwasiak).

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 35. Data: 2010-01-12 12:47:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "maverik" <a...@a...nazwa.pl> napisał w wiadomości

    > Krytykuj gdy będziesz mógł porównać swoje prace z tymi z wyższej
    > półki.

    "Eunuch i krytyk z jednej są parafii.
    Obaj wiedzą jak - żaden nie potrafi."

    To z jednej strony - a z drugiej: żeby móc ocenić jakieś dzieło,
    produkt czy usługę nie trzeba wiedzieć jak to zostało zrobione.
    Bo jeżeli widzisz, że masz krzywo obciętą grzywkę to nie będziesz
    przecież szedł na kurs fryzjerski, żeby móc dorosnąć do pięty
    fryzjerowi i móc mu wygarnąć: "trzym nozyczki prosto".

    Chyba, że jednak idziesz na kurs fryzjerski, a żeby w piekarni
    reklamować zakalec czekasz dwa lata, w trakcie których robisz zaocznie
    technikum piekarskie.
    Ale wątpię - po prostu ta zasada, którą wyraziłeś jednym zdaniem,
    dotyczy Ciebie i tylko Ciebie.

    Tak samo pozytywne jak i negatywne opinie można wyrażać oceniając sam
    końcowy efekt, a nie tło historyczne/ukończone szkoły/trudności
    podczas tworzenia.
    Mówiąc końcowy - w przypadku motocykla mam na myśli motocykl, a nie
    tylko jeden detal leżący na stole bezcieniowym.
    Howgh.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 36. Data: 2010-01-12 12:52:23
    Temat: Re: [total NTG i OT] Re: Do lakiernikow - jak uzyskac taki efekt?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:hic8kh$bep$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "maverik" <a...@a...nazwa.pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Mowi sie "na dupiu" czy "na dupie"? Odnies to tereaz do wyrazu
    > "dwor" i jego odmiany;)
    >
    > Mi takie myslowe porownanie pomoglo z odmianami nazw miejsowosci.

    Cieszę się bardzo, że Cipo mogło.
    Ale wzór do odmiany wybrałeś masakryczny - ani rodzaj ani nawet
    ostatnia sylaba się nie zgadzają.

    Dupa - dwór. Hmmm.
    "Dwór" raczej odmieniłbym jak "otwór". [Skoro koniecznie musi być
    gejowsko.]
    Więc nie "na otworzu" tylko "na otworze" będzie poprawną formą
    miejscownika liczby pojedynczej.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 37. Data: 2010-01-12 13:05:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:
> [...]
    > gejowsko.]
    > Więc nie "na otworzu" tylko "na otworze" będzie poprawną formą

    Chłopaki, chyba Wam śniegu do Nothing Box-ów napadało.

    KJ

  • 38. Data: 2010-01-13 09:47:30
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba, że jednak idziesz na kurs fryzjerski, a żeby w piekarni reklamować
    > zakalec czekasz dwa lata, w trakcie których robisz zaocznie technikum
    > piekarskie.

    Przestań albo zacznij pić.

  • 39. Data: 2010-01-13 16:32:44
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ale wzór do odmiany wybrałeś masakryczny - ani rodzaj ani nawet ostatnia
    > sylaba się nie zgadzają.

    Ja tylko przytoczylem czyjs przyklad, sam jestem z wymyslania takich rzeczy
    raczej slaby.

    > Dupa - dwór. Hmmm.
    > "Dwór" raczej odmieniłbym jak "otwór". [Skoro koniecznie musi być
    > gejowsko.]

    Nie koniecznie gejowsko - chodzilo raczej o dosadnosc, gdyz byl to przyklad,
    ktory uslyszalem jeszcze jako dziecko w podstawowce i to od nauczyciela.

    > Więc nie "na otworzu" tylko "na otworze" będzie poprawną formą
    > miejscownika liczby pojedynczej.

    Czyli jednak dobrze kombinowalem, ze jednak nie "na dworzu"? ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 40. Data: 2010-01-15 19:12:01