  • Data: 2011-03-07 09:24:43
    Temat: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Od: karol <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.03.2011 10:16, Icek pisze:

    > A co do samej różnicy w cenie to możesz cobie mieć różną ofertę z
    > podziałem na mieszkania parzyste i nieparzyste dyskryminując np. tych z
    > mieszkań nieparzystych i ustawa nie powinna tego regulować a jedynie rynek.

    Podam Ci przykład który chyba zakończy ten temat. Wyobraź sobie, że
    jesteś średnim ISP na danym bloku. Wchodze też tam ja jako wielka
    korporacja i dam ludziom intenet o większej prędkości podpisze z nimi
    umowy na 24 m-c i to wszystko dajmy na to za 5 zł. Wszyscy przechodzą do
    firmy z kapitałem zagranicznym która sobie odbije oczywistą stratę w
    danym bloku na reszcie abonentów bo tam beda mieli inne "promocje" a Ty
    jako mały/średni ISP bankrutujesz bo nowy operator zrobi to samo na
    kolejnych budynkach, po czym jak doprowadzi, że się wyniesiesz i
    podniesie ceny w ramach przysługi dla abonenta. Czy teraz jest jasne o
    czym mówie? Swoja drogą zrob tak jak piszesz, że ceny w mieszkaniach
    parzystych inne niż nieparzystych.... Przykro mi kolego ale w tej kwesti
    widze, że masz mgliste pojęcie. Powtórze cen nie można różnicować a
    jeśli tak robisz to się sam prosisz o wielkie kłopoty w wrazie jak Cie
    jakis abon. gdzieś poda...Myślę, że wyjaśniłem co miałem na myśli.

    Karol