    From: wloochacz <w...@n...dgbit.spameromnie.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dobre praktyki
    Date: Thu, 18 Feb 2010 23:12:17 +0100

    Maciek pisze:
    > Ogólnie myślałem o C++, miałem nawet nadzieję na jakiś projekt w
    > Builderze, ale w sumie Java też może być :-)

    > Właściwie nie widziałem jeszcze projektu w Builderze, czy Delphi (ale
    > nie mówię, że widziałem ich jakoś bardzo dużo), który nie opierałby się
    > na formie/formach i całej logice wciśniętej w zdarzenia, w najprostszy
    > możliwy sposób.
    Co mam Ci powiedzieć - mało widziałeś...
    Gdzie szukać? Nie wiem, może w księgarni?
    Cytat z innej grupy, ale mój :D
    ""Wzorce projektowe" - Gamma Erich, Helm Richard, Johnson Ralph,
    Vlissides John
    http://www.wnt.com.pl/product.php?action=0&prod_id=9
    86

    "Patterns of Enterprise Application Architecture" - Martin Fowler (była
    polska edycja w helionie, ktoś ją ode mnie pożyczył i nie oddał wrrr...)
    http://www.empik.com/patterns-of-enterprise-applicat
    ion-architecture-z-importu,524129,p

    Jak jesteś wychowany na komiksach, to ciekawą propozycją będzie:
    "Head First Design Patterns" - Autorzy: Eric Freeman, Elisabeth Freeman,
    Kathy Sierra, Bert Bates
    http://helion.pl/ksiazki/hfdepa.htm

    To na początek.
    IMO na dzień dzisiejszy, jeśli ktoś nie zna w/w podstaw nie może
    przygotować "poprawnego" modelu/projektu.
    Należałoby zdefiniować co to znaczy poprawny :) "

    /ciach/

    --
    wloochacz