  • Data: 2019-01-27 23:14:47
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie wszystko dziala, bo co miesiac mam aktualizacje.

    1. potrzebuje telefonu z częstymi aktualizacjami
    2. po co ci aktualizajce
    3. bo COŚ nie będzie działać pod starą wersja
    4. Co takiego nie będzie działać?
    5. nie wiem, bo mam co miesiąc aktualizacje.

    świetnie. wiódł ślepy kulawego

    Ja andka 4 zaktualizowałem do 4.3 (chyba) i PRZESTAŁO działać kasowanie
    plików. Tego właśnie bym się bał. skoro działa, to po co naprawiać? To
    nie Windows panowie.

    ToMasz