  • Data: 2017-01-13 01:59:47
    Temat: Re: Dodac jezyk polski do Samsung Galaxy S3
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Poczytaj o ladowaniu ROMu przez ODINa. Robilem to juz dluzszy czas temu,
    > ale z tego co mi sie kołacze to telefon musial byc w trybie download a
    > nie we wspomnianych przez Ciebie. Do tego dochodza sterowniki.

    Ten telefon ma niestety tylko te dwa tryby USB do wyboru, ktore wymienilem
    wczesniej. Chyba, ze te opcje się pojawiają w telefonie w zależnosci od
    tego co jest zainstalowane na podłanczanym pececie?

    ps czy na Waszych, polskich telefonach, po wypowiedzeniu "OK Google, pokaż
    trasę na lotnisko Midway" dostajecie cos wiecej niz te słowa wstukane w
    googla? Bo jak to samo powiem mu po angielsku ("OK Google, find the route
    to the Midway Airport") to wskakuje grzecznie w nawigację... Nie wiem teraz
    czy "nie rozumie" tych polskich fraz czy ja mam używać innych słow? :-))))