    From: "Rakan" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dodatkowa lampa slave
    Date: Sat, 3 Jan 2009 22:23:59 +0100

    > mysle sobie niesmialo nad pewną opcją - mam lampę zewnętrzną- fajnie - ale
    > co jakbym chciał używać okazyjnie drugiej lampy?
    >
    > oczywiscie najlepiej kupić drugą taką samą ze slavem i jest git. Ale ze
    > chce jej uzywac okazyjnie to nie chce wyrzucac kasy w błoto
    >
    > co znacie mozliwie taniego, nie musi być super mocna bo chodzi o boczne
    > doświetlanie jedynie, co się w takiej roli sprawdzi?

    jedynie SENSOWNE rozwiązanie to druga dobra systemowa zew lampa, ktora
    chodzi jako slave, gwarantując w ten sposob pełną automatykę. Z czasem
    dokupisz sobie transmiter ST (jesli mowimy o C) i polecisz pieknie na dwie
    lampki.
    To nie jest wywalanie kasy w bloto, to wygoda i przyjemna praca.
    Inne rozwiązanie, jakie sugerujesz, to radiówka i lampa w manualu, tu znów
    nie masz automatyki, korekcje na lampie
    robisz z palca i na wyczucie. W moim odczuciu to prowizorka, choc nie
    powiem, w niektorych sytuacjacj sie przydająca.
    Pozdrawiam
    Rakan