    Subject: Re: Domowe i przemysłowe wydruki 3d
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <59e89f5b$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <59e8bcdf$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <59e8e825$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 19 Oct 2017 20:39:15 +0200

    W dniu 2017-10-19 o 20:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik  kogutek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Gwizdek pewnie dobrze wyjdzie :-)

    > elektryczne czesto plastikowe obecnie.

    > Polimery przewodzace tez juz mamy.

    > https://www.oled-info.com/oled-inkjet-printing

    > To mi zademonstruj jak toczysz czajnik z jednego zamocowania. Oczywiscie
    > z grzalka, przewodem, wtyczka i lampka.

    Ja byłem świadkiem wielu zmian technologicznych popularnych urządzeń.
    Pamiętam argumenty przeciwko.

    Zegarek elektroniczny.
    Kto będzie chciał ciągle zmieniać baterie?

    Komputer.
    To nie ma przyszłości.
    Jaki sens wydawać kupę forsy by używać do gier i jako maszyny do pisania?

    Telefon komórkowy.
    Nigdy nie kupię tego gadżetu do szpanowania.
    Kupił po kilku latach twierdząc, że potrzebuje w pracy.

    Telewizor plaski. Kolory nienaturalne, do kitu i cena zaporowa.

    Aparat cyfrowy. Słaba rozdzielczość i co klisza to klisza.

    Przypomnimy koledze za parę lat jego argumenty :)

    WM