  • Data: 2016-10-14 11:12:32
    Temat: Re: Doraźne zabezpieczenie przeciwprzepięciowe
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-10-2016 o 00:11, Artur Stachura pisze:

    > To ostatnie zdanie mi się podoba. Teraz będę wiedział, czego od
    > "fachofca" wymagać.
    > Dla jasności - to nie moje mieszkanie i nie mój elektryk :-)

    Miałem w mieszkaniu tak, że dawało się zauważyć, że światło czasem
    trochę pomiga jak się np. czajnik włącza, czy wyłącza.
    Zdarzyło się kilka razy w ciągu kilku dni i potem 3 miesiące spokoju.
    Za jakiś czas znów i znów długo nic.
    Po otwarciu przez elektryka zaplombowanych osłon obwodów przed
    licznikiem od razu było widać, że z przewodu zera spłynęła izolacja.
    P.G.