  • Data: 2009-01-09 23:14:34
    Temat: Re: Dreambox + nbox
    Od: "KAi" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że niby to prostsze niż wyłączenie danego urządzenia?
    > Dziwna logika zaiste.

    > I nie znajdziesz, bo pojedynczy konwerter może odebrać tylko jedną
    > polaryzację w jednym czasie.
    > Jak więcesz chcesz z niego wyciągnąć dwie naraz, dla dwóch różnych
    > urządzeń?

    No nie wiem - nie znam si e na tym dobrze - myslałem tylko o tym aby
    podłączyć dwa tunery tak żeby każdy z nich działał odrębnie i nie w jednym
    czasie - na zmianę... ale jak już kilka razy w tym wątku padło - nie da się
    i potrzebny twin...lub quad i tak też zrobię - "ruszę" to co mam na
    zewnątrz, powiększę dziurę i przeciągnę drugi kabel