    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogi do szuflady
    Date: Mon, 2 Jan 2012 14:25:35 +0100

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    >Nie wiem, czy inni zrobiliby więcej, ale faktem jest że to Grabarczyk
    >zaczął
    >robić coś wreszcie od strony głowy a nie d..y: najpierw bodajże w
    >2008 ustawę,
    >która umożliwiła przyspieszenie procedur, a potem kilka inwestycji
    >przeprowadzanych
    >przez kolejne etapy (w tym najmniej medialne i najtrudniejsze:
    >decyzja środowiskowa)
    >w tempie może nie takim jakie by się marzyło, ale które w świetle
    >osiągnięć poprzedników
    >i tak zasługuje na pewne docenienie.

    Ja tam nie wiem czy az tak bardzo go chwalic - na szczescie normalnym
    urzedniczym trybem to tez wszystko szlo, po prostu proces byl
    wieloletni, ministrowie sie zmieniali, a kolejne projekty zaczynano,
    wykonywano, konczono.
    Jesli juz to tych 4 prezydentow, ktorzy sie skrzykneli na Euro, dzieki
    ktorym musiano przyspieszyc. Jak sie to przyspieszenie skonczy to sie
    jeszcze okaze - sprawy w sadach trwaja :-)

    >Oczywiście kaska z unii też pomogła, ale kasa to jednak nie wszystko.

    Podejrzewam ze bez tej kaski to by byla polowa tego co mamy.

    J.